Wednesday, September 16, 2009

dealing with it

太极有阴阳之分
天有太阳月亮之别
我有高兴沮丧,想念不想念,平静不平静

关键在于比例
和我怎么处理
我不能说我一直都很平静
有时发呆时或一个不小心
又觉得有点难过

昨晚还是有点想念他
就放肆传了一个短讯

I hate it that I actually miss you.
Okay, dun need to reply.
Just need to get that out of my system.

传了,难过也少了一点
好像之前不说气不顺
说了,顺多了
even if I come across as stupid for not sticking by the parameters of a time-out.

Actually, come to think of it ..
are there any parameters in the first place?
He didn't say. I didn't say.
Oh well.

今天,还好
真的,还好

记得,关键在于我怎么处理我的不安
而不是期盼没有不安